Motoblokk?

Talupidamine ja taluturism, põllumaa ja loomakasvatus, metsandus ja metsatehnika, looduse- ja ökoteemad jm.

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas kermof » Teisipäev Mai 04, 2010 15:33

Tere

kas kellelgi on jagada sellise tööriista jooniseid nagu lattniiduk KN 1100.001 jne. mul mingi venekeelne nö pass olemas aga lattniiduki enda küljest on puudu üks jupp selle koha pealt mis seda latti nagu liigutama peaks edasi tagasi. see peaks olema mingi ümmargune ja laagriga asi mis spetsiaalse kelgu sees ringi vurab ning siis kogu kronsteiniga latti liigutab. kõige parem oleks näha nö reaalseid pilte sellest jubinast - ei ole suurem asi jooniste lugeja...

ette tänades

K
kermof
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas ellak » Esmaspäev Mai 17, 2010 11:33

Hei, blokimehed!
Kevad käes, rohi juba päris kõrge.
Tahakski siinjuures kuulda meeste kogemusi rootor- ja lattniidukite kohta. Milline sobib rohkem siledale, milline künklikumale maale?
Kui kõrgelt niidab rootorniiduk, millel terad jooksevad kanderaami kohal-peal? Kas niita saab ka haagisel istudes, maapinna reljeefist tulenevalt on vaja niidukit ka aegajalt kergitada?
Hetkel siis sellised küsimused. Blokk mul MB-2.
ellak
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas maalt » Teisipäev Juun 01, 2010 08:06

Kui eelmisel aastal Türi lillelaadal niidukeid uurisin, siis soovitati kahe peaga rootorniidukit. Lattniiduk ei olevat sel riistapuul väga hästi välja tulnud. Peal istudes niitmise osas olen ebatasese maa korral suhteliselt skeptiline - standartselt vikatit/rootorit tõüstvat mehhanismi tal minu teada ei ole (nende kinnitus käib ilmselt sama raudlati külge, mille külge lumelükkamise sahk ja lumepuhur). Mina ajan oma 300 m2 rohu ära veidi võimsama käsitrimmeriga (jõhv peab hea olema)
maalt
 
Postitusi: 17
Liitunud: Laupäev Apr 12, 2008 22:44

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas Janka » Kolmapäev Juun 09, 2010 13:41

Tobe kūsimus: kas euroopa traktorite jōuvōtu vōllid pōōrlevad kellaosuti vōi siis vastupidisel suunal? Vaatan hetkel inglismaa traktorite pakkumisi, ning seal on tihti mārhe, et jōuvōtu vōll tōōtab kellaosuti suunas.
Janka
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas kallit » Laupäev Juun 26, 2010 19:13

Kui on veel müümata andge teada.Heino
kallit
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas Veiko » Neljapäev Apr 21, 2011 15:25

Kas kellelgi on kogemusi võ infot kust võiks leida, Gruusias toodetud Kutaisi super 610 motoploki uue siduri?
Veiko
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas Aivar » Esmaspäev Mär 25, 2013 01:46

Tere
"Milline sobib rohkem siledale, milline künklikumale maale?
Kui kõrgelt niidab rootorniiduk, millel terad jooksevad kanderaami kohal-peal? Kas niita saab ka haagisel istudes, maapinna reljeefist tulenevalt on vaja niidukit ka aegajalt kergitada? Hetkel siis sellised küsimused. Blokk mul MB-2."

Kogemus on ratasliidesel istudes niitmisest kaherootorilise niidukiga -rootoritel on nugade originaal tihvtkinnitused nii nõrgad, et alguses kadus nuga kohe kui vähegi kivi sai või maad puudutas, aga siis vahetasin Neval rehvirattad kõrgemate raudrataste vastu, see tõstis raami maast lahti ega polnud enam niites vaja karta kuni 10cm kõrguseid kive. Nuge hoidvad tihvtpoltide avad puurisin läbi ja asendasin algsed kinnitused lapikpea poltidega. Nuge enam niitmisel ei kao. Poltkinnitus on lausa ni tugev,et niidab raginal ka heinamaa serval kasvavat peenemat, isegi kuni 2cm noort võsa. Kui hein on madalam ja ise tunneb niidetavat ala võimalike aukude suhtes piisavalt, siis saab niita isegi teise käiguga sõites, jõudlus on ca 2ha päevas (kahe paagitäie bensiiniga, mootor Subaru PRO 7hj).
Rihmaseibi hambad on nõrgad, mis üsna ruttu kuluvad ning ratas võib hakata laperdama. Mõistlik oleks niiduki raamile kohe alguses kas teine fiksaator olemasolevale lisaks või hoopis nelikant kinnitus keevitada, sest orig.ümar toru ei hoia raami paigal vaid hakkab isegi poldiga kinnipingutamisele vaatamata "kiikuma". Kui aga kõik töös ilmnevad nõrgad kohad ise ringi teha, siis on niidumasinat selle raha eest rohkem kui küll.
Aivar
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas Aivar » Esmaspäev Mär 25, 2013 02:30

Tere
Milline sobib rohkem siledale, milline künklikumale maale?
Kui kõrgelt niidab rootorniiduk, millel terad jooksevad kanderaami kohal-peal? Kas niita saab ka haagisel istudes, maapinna reljeefist tulenevalt on vaja niidukit ka aegajalt kergitada?
Hetkel siis sellised küsimused. Blokk mul MB-2.

Kogemus kaherootorilise niidukiga ja ratasliidesel istudes -Rootoritel on nugade originaal tihvtkinnitused nii nõrgad, et alguses lendas nuga kohe kui vähegi kivi sai või maad puudutas, aga siis vahetasin Neval rehvirattad kõrgemate raudrataste vastu, see tõstis rootorniiduki maast lahti ega polnud enam niites vaja karta kuni 10cm kõrguseid kive, nuge hoidvad tihvtpoldi avad puurisin läbi ja asendasin algsed kinnitused lapikpea poltidega. Nuge enam niitmisel ei "kao", poltkinnitus on lausa ni tugev,et niidab raginal ka heinamaa serval kasvavat peenemat, isegi kuni 2cm noort võsa. Kui hein on madalam ja ise niidetavat ala võimalike aukude suhtes piisavalt tunneb, siis saab niita isegi teise käiguga sõites, jõudlus ca 2ha päevas (kahe paagitäie bensiiniga, mootor Subaru PRO 7hj).
Pehmed on rihmaseibi hambad, mis üsna ruttu kuluvad ning ratas võib hakata laperdama. Mõistlik oleks niiduki raamile kohe alguses kas teine fiksaator lisaks või hoopis nelikant kinnitus keevitada, sest orig.ümar toru ei hoia raami paigal vaid hakkab isegi poldiga pingutamisele vaatamata "kiikuma". Kui aga kõik tööga ilmnevad nõrgad kohad ringi teha, siis on masinat rohkem kui küll.
Aivar
 

Re: Motoblokk?

PostitusPostitas Hädaline » Kolmapäev Mai 15, 2013 03:07

Tervitus!

Kirjutan hädaga. MB-2 motobloki reduktoril läks kett pooleks. Võtsin lahti ja asendasin ühtlasi ka rattalaagrid ja simmerlingid. Juhtus aga nii, et kahe võlli otsast kadusid mootoripesuvahendi loputamiseks teostatud survepesu käigus seibid ära (üks paks, teine õhuke). Seibid kadusid muidugi nii, et panin nad auto kapotile, et nad ära ei kaoks. Peale pesu tõstsin reduktori pooled hoolikalt pakiruumi ja sõitsin rõõmsalt minema. Seibid olid ilmselt mõnda aega veel kapotil, aga koju jõudes muidugi enam ei olnud.

Kas on kellelgi MB-2 reduktorit varuosadeks pakkuda või oskab juhatada, kust kiiresti õigeid seibe saaks? Täpsemalt siis kadunud raamatu "Motobloki tipa MB" 56. leheküljel oleva MB-2 reduktori joonise (Ris. 34) järgi seibid nr. 6 ja nr. 9 ("val promežutotšnõi" otsast ja "val võhodnoi" otsast). Aidake, kes saab!
Hädaline
 


Mine Talu ja mets

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist